Πινιρτζή Βασιλεία

Φιλόλογος / Ειδική Παιδαγωγός

Η Πινιρτζή Βασιλεία είναι Φιλόλογος, πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης. Κατά τις προπτυχιακές της σπουδές προέβη στη συγγραφή πολλαπλών ερευνητικών εργασιών αναφορικά με τον τομέα Θεωρίας και Μεθοδολογίας της Κοινωνικής και Παιδαγωγικής Επιστήμης .

Συνέχισε την εκπαίδευσή της σε μεταπτυχιακό επίπεδο, ολοκληρώνοντας τις σπουδές της στη σχολή Επιστημών Αγωγής – Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (Master in Education Sciences – Special Education) και κρίθηκε κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος με βαθμό «Άριστα». Κατά τις μεταπτυχιακές της σπουδές, συνέγραψε πολλαπλές ερευνητικές εργασίες που αφορούσαν τις (Ειδικές) Μαθησιακές Δυσκολίες και τις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές. Δύο ακαδημαϊκές μελέτες εξ αυτών, βασίστηκαν στην διεξαγωγή εκπαιδευτικών ερευνών σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Ηρακλείου.

Είναι κάτοχος πτυχίου επάρκειας του συστήματος της ελληνικής Γραφής και Ανάγνωσης Τυφλών Braille. Επιπροσθέτως, έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Ειδική Αγωγή – Μαθησιακές Δυσκολίες: Παρεμβάσεις στη Γλώσσα & στα Μαθηματικά: Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο», του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας,  κατακτώντας Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης. Επίσης, έχει παρακολουθήσει το πρόγραμμα «Εισαγωγή στη Σχολική Ψυχολογία» λαμβάνοντας πιστοποιημένη επιμόρφωση από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Διαθέτει πτυχίο της Αγγλικής γλώσσας του Πανεπιστημίου Cambridge, καθώς και πτυχίο πληροφορικής.

Το 2019 και με την ευγενική χορήγηση του Συλλόγου ΑΜΕΑ «ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ», έλαβε Πιστοποιητικό Εκπαίδευσης: «Βασικής Υποστήριξης Ζωής και Χρήση Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδιστή », με την ειδικότητα: Ανανήπτη BLS/AED, από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό.

Τα τελευταία χρόνια έχει εργαστεί σε φροντιστήρια ως Φιλόλογος / Ειδική Παιδαγωγός. Από τον Οκτώβριο του 2018 συνεργάζεται επιστημονικά με το σύλλογο ΑΜΕΑ, «Το Μέλλον», παρέχοντας εξατομικευμένα προγράμματα Ειδικής Διαπαιδαγώγησης σε παιδιά με ειδικές (εκπαιδευτικές) ανάγκες.

Ακολούθως, συνεχίζει την κατάρτισή της έχοντας παρακολουθήσει ένα σημαντικό αριθμό Σεμιναρίων στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και της Εκπαίδευσης γενικότερα. Ορισμένα από αυτά είναι τα εξής:

  • «Δυσλεξία – Μαθησιακές Δυσκολίες Διάσπαση Προσοχής – Τεστ & Μέθοδος Παυλίδη»,
  • «Διαφορική Διάγνωση Παιδιών με Μαθησιακές Διαταραχές»,
  • «Διαχείριση Συμπεριφορών και Συναισθημάτων στο Φάσμα του Αυτισμού – Γνωστική – Συμπεριφορική μέθοδο CAT – KIT»,
  • «ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ – Τα παράδοξα της αναπηρίας: Αυτονομία, Εξάρτηση, Ικανότητες»,
  • «Σύγχρονες Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις στην Εφαρμογή της Παιδαγωγικής Πράξης»,
  • «Τυπική Ανάπτυξη Παιδιού και Μαθησιακές Δυσκολίες»,
  • «Εκπαιδευτικό δράμα – μια νέα μεθοδολογική προσέγγιση και πώς αυτό εφαρμόζεται σε σχολεία», στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος EUBULLY-“Addressing bullying in the physical and virtual classroom incorporating cyber bullying”,
  • «Η Ειδική Αγωγή και η Εκπαιδευτική – Σχολική Ψυχολογία στην αυλή του σύγχρονου εκπαιδευτικού συστήματος»,
  • «Εισαγωγή στη Νοηματική Γλώσσα»,
  • «Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού για Παιδιά με Μ.Δ & ΔΕΠΥ: Φύλλα Εργασίας, Επιτραπέζια Παιχνίδια, Κατασκευές, Μακέτες»,
  • «Αυτισμός & ΔΕΠ-Υ: Διαχείριση Παιδιών στο Σχολικό Περιβάλλον».

 

Τέλος, έχει λάβει μέρος ως εισηγήτρια σε δύο εσπερίδες που πραγματοποίησε ο Σύλλογος Ατόμων με Αναπηρία Γονέων και Φίλων Νότιας Κρήτης «Το Μέλλον», με θέμα «Ας μιλήσουμε για τα παιδιά μας», στο Τυμπάκι (02/2019) και στο Ζαρό (03/2019) αντίστοιχα, παρουσιάζοντας την επιστημονική εισήγηση «Οι (Ειδικές) Μαθησιακές Δυσκολίες: Ενδείξεις και αναγκαιότητα πρώιμης παρέμβασης».